花花世界 总是围绕着我转







Sunday, July 25, 2010

♥ 对不起 ♥

2010 / 7 / 25 - 星期日


Happy Birthday to Ying Yi ~
Wish Ur dreams come true ya ^-^




Although we are less 4 contact
But I wont 4got I hv a Q fren like euu ~
Be Good ya



昨晚,呃..
也不算是被教训啦..
只是跟一个朋友聊天..
聊聊下还是避不过感情事..

经过一夜的倾谈,我整晚都在深思他所说的话:

The benefit is not only for u..
is for all the person who concern about u !

''U are a Happy girl when the 1st time I met u
I want see ur big smiling face everyday like u do it everyday !''

Thnx Stephan..as u said,Im a Happy Girl
Why did i made myself get upset 4 him ?
Ya,Im too young,n I got a big dreams are waiting me
I trust tat I can do it !

Someday,I'll be the most perfect person n a Happy Girl
I promise,I will be back soon !

Thnx 4 ur words ! = )

---------------------------------------------------------------------

觉得自己很惭愧,心虽然还是很伤心
但是,我赢得了友情 = ]

这几天,我得到许多许多朋友的慰问
心很感动 很温暖 ..
尤其是敏,妮,阿强,大姐,阿良,Gorr还有许多许多
你们的心意,我都收到了 = )

谢谢,还有对不起 让你们担心了


Specially for him

之前我那么幼稚的骂你..
昨天你应该睡了,没接到电话..

我在此说声 对不起
还有 谢谢你给我那么多的回忆
曾经在我的人生中的过客,我会铭记在心
彼此加油吧!= )


嗯,对了 明天去到学校可不要笑我==
因为我剪了头发.. 剪到........
几可爱下下 ~~ X ) ~~


No comments:

Post a Comment